-
SHS > Kunskap & resurser > Nyheter > Vi söker > Vi söker fler återförsäljare till Check In!

Vi söker fler återförsäljare till Check In!

Vi söker fler återförsäljare som vill utöka sin produktportfölj utan att behöva utveckla eller lägga stora resurser på en ny produkt. Ni väljer vilken nivå ni vill engagera er gällande support, vi finns alltid bakom er med våra resurser, både vad gäller säljstöd och support före och efter installation.

Bli återförsäljare av marknadens bästa besökssystem

Erbjuder ni IT-lösningar, FM-tjänster eller Office management? Då tror vi att ni kan passa som leverantör av marknadens mest mångsidiga besökssystem, Check In.

Vi söker fler återförsäljare som vill utöka sin produktportfölj utan att behöva utveckla eller lägga stora resurser på en ny produkt. Ni väljer vilken nivå ni vill engagera er gällande support, vi finns alltid bakom er med våra resurser, både vad gäller säljstöd och support före och efter installation.

Check In är utvecklat för att kunna hantera både bemannade och obemannade receptioner oavsett storlek och omfattning i Norden eller utanför. Vi har genom åren hjälpt till att spara pengar och öka säkerheten på kontor, industrier, sjukhus och universitet genom smarta lösningar för effektiva besöksflöden.

Vi märker en större efterfrågan på våra system och behöver fler återförsäljare inom fler branscher då vi inte själva säljer mot slutkunder.

Kontakta vår affärsutvecklare Fredrik Mossberg för mer information!

Fredrik.mossberg@systemhousesolutions.com
+46 702 67 61 20

Till toppen